Friday, August 14, 2020

EHX Deluxe Memory Man Repair

 


Що не так: краще подивитись фото нутрощів.


Почалось все з того, що я взяв у друга послухати його ДММ та порівняти з тембром мого проєкту ДМ-2.

Ділей не видавав ніяких звуків напряму в підсилювач.
Але якщо ввімкнути після нього будь-яку педаль з буфером - звук був.

Тому я вирішив подивитись що там всередині.
А там ось що:












Що це взагалі таке?

Це мод з купою порізаних доріжок та запакованою в скотч неохайно зібранною додатковою платою.

Що робив цей мод?

Це було щось накшталт окремого преампу для чистого звуку. Навіщо? Уявлення не маю.

Що було далі?

Знайшов схему.
Повністю прибрав моди та повернув все в сток.

Далі відкалібрував гейни та біаси до стандартних налаштувань.

Окрім цього я запропонував власнику деякі корисні моди:
1. Збільшити час затримки.
2. Тру байпас.
3. Збільшити вхідний імпенданс, щоб ділей не кліпив.

Після всіх модів я фінально відкалібрував біас на свій смак.
Хотів якнайчистіші та якйнаголосніші повтори.

Трошки фоточок нутрощів.



Не ідеально ззовні, зате точно нормально працює

Загальний вигляд всередині піся ремонту

Як звучить DMM після модів?


Десь так


No comments:

Post a Comment