Thursday, March 26, 2020

RYRA Klone (Repair+Schematic)


Проблема: шумить потенціометр Output.


Виправити проблему було не так складно.
Розібрав педаль та почистив потенціометр.

gutshot

Під час ремонту я натрапив на деякі цікаві моменти:

Потенціометр тону А10К замість B10K

потенціометр тону в центрі

Недопаяний конденсатор.



Ще трошки і педаль могла би працювати не так як має.

увага на недорізані ніжки в лівій частині схеми

Я вирішив не виправляти нічого та запитати в виробника чи так має бути.

Про потенціометр - все вірно, помилки немає.

А ось конденсатор має бути впаяним повністю, це випадковий недолік.

Недопаяний конденсатор впливав на чисту частину звуку, коли ручка гейну лівіше.
"Чистий" звук недоотримував деяку частину частотного спектру.

Що по звуку загалом?

Через інакший тейпер ручки тону відрізняються її положення від оригіналу.

Окрім цього є ще деякі відмінності від оригінальної схеми.

На звук це впливає таким чином:
Ryra більше прозора, в ній менше нижньої середини. 
В режимі клін-бусту мені це сподобалось, але на драйві не вистачає середини і жиру.
Можливо комусь це буде до смаку, але я звик до "класичної" схеми кентавра.

Звичайно ж я затрейсив схему, тому філ фрі ту чек іт аут.





No comments:

Post a Comment